هدف من از ساختن این سایت

هدف من از ساختن این سایت

وقتی به کسی سپردم تا این سایت را برایم طراحی کند، هدفم این بود که هر روز چیزهایی را در آن با دیگران به اشتراک بگذاریم که یاد می‌گیرم و دلم می‌خواهد یاد بگیرم. یعنی یاد گرفتن و یاد دادن. اما من چقدر در پیشبرد این هدفم موفق بودم؟ باید بگویم از صدر‌در‌صد ده درصد هم موفق نبوده‌ام. چرا؟ چون من اصلا سایت را آن طور که باید اداره نکردم. شاهین‌ کلانتری در یکی از دوره‌هایش می‌گفت:

《به سایت خودتون مثل ویترین یک مغازه نگاه کنید. اگه ویترین مغازه رو درست و خوب نچینید، مشتری جذب جنس شما نمی‌شه. باید هر روز دستی به ویترین بکشید و جنس‌های نو بذارید و دستمالش بکشید. نباید به‌هم ریخته و نامرتب باشه و یا اینکه به حال خود رهاش کنید‌. چون در غیر این صورت مشتری هیچ وقت سراغ جنس شما نمی‌آد.》

من دقیقن خلافِ توصیه‌های او عمل کردم. در واقع سایت خودم را که با کلی هدف و امید طراحی کرده بودم، به حال خود گذاشتم. هرچند وقت‌هایی هم بود که من روزانه در آن چیزی انتشار می‌دادم، اما آنقدر نامرتب و درهم بود که حالا جرات نمی‌کنم دست به مرتب کردن‌شان بزنم. شما مخاطب عزیزی که شاید گذرت به این نوشته افتاد، پیشنهاد می‌کنم به هیچ عنوان سری به نوشته‌هایی که من در این دوسال انتشار داده‌ام، نزنید. تا همین‌جا هم که آمده‌اید، قدم‌رنجه فرموده‌اید و لطف کرده‌اید.

۱۱/۱/۱۴۰۳ 

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در linkedin
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *